PRINT

Δίαιτα Keto (κετογονική)! Απώλεια βάρους τρώγοντας λιπαρά!

Τι είναι η δίαιτα ΚΕΤO;
Η κετογoνική διατροφή είναι μια δίαιτα χαμηλών υδατανθράκων.

Περιλαμβάνει δραστική μείωση της πρόσληψης υδατανθράκων και αντικατάστασής τους με λίπος. Αυτή η μείωση των υδατανθράκων βάζει το σώμα σας σε μεταβολική κατάσταση που ονομάζεται κέτωση. Όταν συμβεί αυτό, το σώμα σας γίνεται απίστευτα αποτελεσματικό στην καύση λίπους για ενέργεια.

Υπάρχουν διάφορες εκδόσεις της κετογονικής διατροφής, όπως:
• Πρότυπη Κετογονική Διατροφή: Πρόκειται για διατροφή με πολύ χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Περιέχει 75% λίπος, 20% πρωτεΐνη και μόνο 5% υδατάνθρακες.
• Κυκλική Κετογονική Διατροφή: Αυτή περιλαμβάνει περιόδους στις οποίες τρώτε τροφές υψηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες.
• Στοχευμένη Κετογενική Διατροφή: Σε αυτή την μορφή διατροφής τρώτε τροφές υψηλών υδατανθράκων μόνο γύρω από τις προπονήσεις σας.
• Υψηλή πρωτεϊνική: Είναι διατροφή με περισσότερη πρωτεΐνη από την πρότυπη. Ο λόγος είναι συχνά 60% λίπος, 35% πρωτεΐνη και 5% υδατάνθρακες.

Μια πιο “light” έκδοση της Κετογονικής Διατροφής είναι η “Low carb”, μία ας πούμε λιγότερο αυστηρή ΚΕΤΟ, όσον αφορά τα επίπεδα των υδατανθράκων που μπορούν να καταναλωθούν.

Η πρότυπη κετογονική διατροφή έχει μελετηθεί και έχουν αποδειχθεί πολλαπλά οφέλη σε διάφορες παθήσεις όπως, διαβήτης, επιληψία, καρκίνος, ακμή, Αλτσχάιμερ, Πάρκινσον, πολυκυστικές ωοθήκες και εγκεφαλικές παθήσεις.

Ποια τρόφιμα επιτρέπονται;
• Κρέας
• Λιπαρά ψάρια
• Θαλασσινά
• Αυγά – βιολογικά ή ελευθέρας βοσκής
• Λαχανικά μη αμυλώδη
• Βούτυρο, κρέμα, τυριά μη επεξεργασμένα και υψηλά σε λιπαρά
• Ξηροί καρποί και σπόροι (τα φιστίκια συγκαταλέγονται στα όσπρια και δεν επιτρέπονται)
• Φυσικά έλαια – λάδι ελιάς, καρύδας και αβοκάντο
• Οι πολυόλες, τα μοναδικά φυσικά γλυκαντικά που δεν αυξάνουν τα επίπεδα του σακχάρου

Και.. τι μένει εκτός;
• Τα σάκχαρα (ότι περιέχει φρουκτόζη, γλυκόζη κοινώς ζάχαρη)
• Τα άμυλα (σιτάρι, ρύζι, δημητριακά, ζυμαρικά)
• Φρούτα (εκτός από μικρές μερίδες μούρων ή φράουλας)
• Τα όσπρια (φασόλια, αρακάς, φακές, φιστίκια, χαρούπι, σόγια, λούπινο, ρεβίθια)
• Ρίζες λαχανικών (πατάτες, γλυκοπατάτες, καρότα)
• Κάθε είδους πολύ επεξεργασμένη τροφή, τα συντηρητικά, τα χημικά πρόσθετα
• Αλκοόλ (επιτρέπεται περιστασιακά η κατανάλωση ποτών χαμηλών σε σάκχαρα)

_

Διαβάστε επίσης

Τα 9 λάθη που μπορεί να κάνετε στην κετογονική διατροφή
Κετογονική δίαιτα … τα βασικά!
Kετογονική δίαιτα και αλκοολ… συνδιάζονται;
Τα είδη της κετογονικής διατροφής

18.04.2019 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Διαβάστε επίσης
ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΝΕΑ