PRINT

Μαγνήσιο. Πως να επιλέξετε το κατάλληλο για εσάς!

Το μαγνήσιο σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία μας. Η περιεκτικότητα των τροφών όμως λόγω χαμηλής ποιότητας όλο και μικραίνει. Έτσι στις περισσότερες περιπτώσεις συστήνεται ένα συμπλήρωμα.

Βρείτε όλα τα προϊόντα Μαγνησίου ΕΔΩ!
Οι τελευταίες έρευνες αναφέρουν ότι ο οργανισμός μας χρειάζεται από 85mg-250mg στοιχειακό μαγνήσιο για παιδιά και 250mg-600mg στοιχειακό μαγνήσιο για ενήλικες. Οι δοσολογίες αλλάζουν ανάλογα τις ανάγκες και το βάρος.

Το στοιχειακό μαγνήσιο αναφέρεται στα άτομα μαγνησίου σε μια ένωση. Η ποσότητα του στοιχειακού μαγνησίου σε ένα συμπλήρωμα είναι ο αριθμός των mg που ζυγίζουν τα άτομα μαγνησίου σε μια ένωση μαγνησίου. Είναι το πραγματικό βάρος των ίδιων των ατόμων μαγνησίου.
Tα συμπληρώματα μαγνησίου δεν είναι ποτέ 100% μαγνήσιο αλλά είναι πάντα μια μοριακή ένωση μαγνησίου. Η μοριακή ένωση καθορίζει ορισμένες ιδιότητες του μαγνησίου και βάση αυτής επιλέγουμε την πιο κατάλληλη μορφή για εμάς

Ο παρακάτω οδηγός αυτός θα σας βοηθήσει να αποφασίσετε.

1. Θρεονικό μαγνήσιο (threonate)
• βελτιώνει την υγεία του εγκεφάλου, αυξάνει τα επίπεδα μαγνησίου στον εγκέφαλο
• μειώνει τα συμπτώματα της υπερκινητικότητας, της κατάθλιψης, του άγχους και άλλων εγκεφαλικών διαταραχών
• βελτιώνει τη μνήμη
• αποκαθιστά τη λειτουργία γήρανσης των νευρώνων

2. Γλυκινικό μαγνήσιο (glycinate)
• κατασκευασμένο από μαγνήσιο και το αμινοξύ γλυκίνη
• προωθεί τη χαλάρωση, βοηθάει στον ύπνο και την διάθεση
• απορροφάται εύκολα
• μπορεί να βελτιώσει το διαρρέων έντερο
• μπορεί να μειώσει τον πόνο των νεύρων

3. Μηλικό μαγνήσιο (malate)
• από μαγνήσιο και την οργανική ένωση μηλικό οξύ
• βελτιώνει τα επίπεδα ενέργειας, υποστηρίζει σε περιπτώσεις χρόνιας κόπωσης
• μειώνει τον πόνο των μυών
• μπορεί να εξουδετερώσει βαρέα μέταλλα

4. Οξείδιο του μαγνησίου (oxide)
• ανακουφίζει τη δυσκοιλιότητα
• μπορεί να βοηθήσει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης
• μπορεί να μειώσει τη χοληστερόλη

5. Οροτικό μαγνήσιο (orotate)
• απορροφάται καλά
• βελτιώνει την αθλητική απόδοση και την αποκατάσταση μετά την άσκηση
• βελτιώνει την καρδιαγγειακή υγεία

6. Χλωριούχο μαγνήσιο (chloride)
• υποστηρίζει τη λειτουργία υγιούς νευρικού συστήματος
• υποστηρίζει το σύστημα αποτοξίνωσης του οργανισμού
• υψηλή βιοδιαθεσιμότητα

7. Θειικό μαγνήσιο (sulphate)
• προωθεί τη χαλάρωση
• βελτιώνει τον ύπνο
• μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της δυσκοιλιότητας
• βοηθά το σώμα να εξαλείψει τις τοξίνες

8. Ταυρικό μαγνήσιο (taurate)
• από μαγνήσιο και την ταυρίνη αμινοξέων
• υποστηρίζει την καρδιαγγειακή υγεία
• βοηθάει στον ύπνο
• υποστηρίζει το μεταβολισμό της γλυκόζης, ιδανικό για διαβήτη
• βοηθάει στη μείωση πονοκεφάλων και ημικρανίας και συστήνεται σε περίπτωση κατάθλιψης

10. Κιτρικό μαγνήσιο (citrate)
• βοηθάει στην λειτουργία των νεφρών
• ανακουφίζει από τη δυσκοιλιότητα
• υποστηρίζει την υγεία του νευρικού συστήματος και των οστών, βοηθάει στο στρες
• καλή βιοδιαθεσιμότητα

11. Χηλικό μαγνήσιο (chelate)
Ο όρος χρησιμοποιείται πιο χαλαρά για να περιγράψει ένα μεταλλικό σύμπλεγμα που έχει διαμορφωθεί με αμινοξέα ή άλλα οργανικά οξέα. Τα σύμπλοκα μαγνησίου με γλυκινικό, ασπαρτικό και ταυρίνη μπορούν όλα να ονομάζονται χηλιωμένα, αν και μπορεί να είναι χημικά ή φυσικά. Τα δυσικά χηλικά ορυκτά τείνουν να είναι ευκολότερα στο στομάχι και στα έντερα και γενικά απορροφώνται καλύτερα.

12. Ιοντικό μαγνήσιο (ionic)
Μαγνήσιο που έχει διαλυθεί σε διάλυμα (συνήθως νερό) για να απελευθερώσει το μαγνήσιο από την ουσία που δεσμεύεται. Πολλοί ισχυρίζονται ότι το ιοντικό μαγνήσιο απορροφάται καλύτερα από άλλες μορφές. Το ιοντικό μαγνήσιο μπορεί να έχει υπακτικές ιδιότητες.

13. Λακτικό μαγνήσιο (L-lactate)
• προωθεί την παραγωγή κυτταρικής ενέργειας
• υποστηρίζει τη σύνθεση βασικών μορίων
• λειτουργεί ως συνένζυμο για περισσότερα από 300 ένζυμα
• υποστηρίζει τη σηματοδότηση ιόντων στις κυτταρικές μεμβράνες
• υποστηρίζει τις φυσικές συνεχείς δραστηριότητες του σώματος για τον σχηματισμό και την απορρόφηση των οστών
• βοηθά στη διευκόλυνση της συστολής των μυών
• υποστηρίζει την παραγωγή ενέργειας του σώματος, η οποία χρησιμοποιείται από το κεντρικό νευρικό, νευρομυϊκό και καρδιαγγειακό σύστημα*
• το μαγνήσιο εμπλέκεται στις οδούς ύπνου που υποστηρίζουν τις ομοιοστατικές διαδικασίες ύπνου του εγκεφάλου.
• εξαιρετική πηγή μαγνησίου

Πότε θα νιώσετε καλύτερα;
Μερικοί άνθρωποι μπορεί να αισθανθούν αμέσως καλύτερα, κάποιοι άλλοι όμως μπορεί να νιώσουν βελτίωση μετά από 1-2 μήνες. Στην πραγματικότητα, εάν έχετε μια σοβαρή ανεπάρκεια μαγνησίου, μπορεί να χρειαστούν έως και 2 μήνες για να αναπληρώσετε τις αποθήκες ιστών μαγνησίου. Πρέπει λοιπόν να είστε υπομονετικοί! Όταν η ανεπάρκεια μαγνησίου αρχίζει να επιλύεται, μπορεί να εμφανίσετε “χαλαρά” κόπρανα. Όταν συμβεί αυτό, απλά μειώστε την ημερήσια δόση μαγνησίου.

Υπάρχει εξέταση για την έλλειψη μαγνησίου;
Η συγκέντρωση του μαγνησίου στον ορό παρέχει μόνο μια κατά προσέγγιση εκτίμηση για την επάρκεια ή την ανεπάρκεια του μαγνησίου. Η υπομαγνησιμία υποδηλώνει αρκετά αξιόπιστα την έλλειψη μαγνησίου, αλλά η απουσία υπομαγνησιμίας δεν μπορεί να αποκλείσει τη σημαντική ανεπάρκεια του μαγνησίου. Η συγκέντρωση του μαγνησίου στον ορό δεν συσχετίζεται με οποιαδήποτε δεξαμενή ιόντων μαγνησίου εκτός από το διάμεσο υγρό. Δεν μας δίνει καμία εικόνα για το μαγνήσιο που συγκεντρώνεται στα οστά, τους χόνδρους και στα ίδια τα κύτταρα.

Βρείτε όλα τα προϊόντα Μαγνησίου ΕΔΩ!

 

* Το μαγνήσιο πρέπει να λαμβάνεται μόνο με ιατρική συνταγή σε περιπτώσεις νεφρικής ή καρδιαγγειακής νόσου. Η βιοδιαθεσιμότητα του αυξάνεται με την ταυτόχρονη πρόσληψη βιταμίνης D, ενώ μειώνεται με την πρόσληψη φυτικών ινών. Τα διουρητικά, τα αντιβιοτικά και το αλκοόλ αυξάνουν την αποβολή του από τον οργανισμό. Η λήψη του κατά την εγκυμοσύνη και το θηλασμό είναι ασφαλής με ιατρική παρακολούθηση.

03.09.2019 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Διαβάστε επίσης
ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΝΕΑ